Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem
obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu
komfortowego i miłego wypoczynku.
- Villa Gravaldi prowadzi działalność w zakresie krótkotrwałego wynajmu pokoi i apartamentów;
- Klienci Villa Gravaldi korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb gospodarzy i pracowników obiektu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów Villa Gravaldi zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
- Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu do Villa Gravaldi, prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych Gości;
- W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od godz.15.00 w dniu przyjazdu do godz.10.00 w dniu wyjazdu.
- Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony, jedynie zamykany w godzinach ciszy nocnej. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
- Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie klienta.
- W Villa Gravaldi obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 ? 6.00.
- W Villa Gravaldi segregujemy śmieci, dlatego bardzo prosimy naszych Gości o segregację oraz zgniatanie butelek plastikowych i puszek w miarę możliwości przed wyrzuceniem;
- Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy) powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz
komputerowych i suszarek do włosów;
- W obiekcie zabronione jest:
- zakłócanie spokoju, Np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki;
- zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych
gości;
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
- palenie tytoniu na terenie obiektu
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia pensjonatu bez zwrotów kosztów.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.
- Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
- Bardzo prosimy swoich gości żeby podczas nieobecności w apartamencie lub w czasie gdy okna lub drzwi balkonowe są otwarte, klimatyzatory były wyłączane.
- Drodzy Goście dla utrzymania komfortu swojego oraz przyszłych gości, bardzo prosimy o nie smażenie ryb w pokojach i apartamentach ze względu na długo utrzymujący się nieprzyjemny zapach, a ryby wędzone itp. prosimy przetrzymywać w zamkniętych pojemnikach w lodówce.
Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli, kierownictwo i pracowników ośrodka i obowiązuje od dnia 1 maja 2018 r. Bardzo dziękujemy za przestrzeganie :-)